maanantai 16. kesäkuuta 2014

Paikallaan taas

 
Nyt olen taas pystyssä.
Olen kammonut vaakaa kuin mitäkin hirviötä, olen meinannut ja itse asiassa olen
sitä tehnytkin: lohtusyönyt.

Se on taas lopetettu ja palattu normaaliin ruotuun. Tyhjä tunne teki sen ja tunnistin
sen heti mutten osannut sitä päivässä lopettaa. Painan nyt 60,9kg.

Huokaisin helpotuksesta nähtyäni lukeman, epätoivo oli eilen niin suuri että eilen ei
minusta siihen ollut. Olen lisännyt liikuntaa ja se on tehnyt todella hyvää.

Miesasiat...ai mitkä sellaiset. Ei mitään kenenkään kanssa. En tunne orastavaa kaipuuta
keneenkään, mikä on aivan ihanaa!

Voin vaan olla, mennä ja tehdä mitä haluan...ehkä vielä kerkeän sen juhannusheilankin
hommata ;) ei pakolla, jos jtn vastaan tulee niin otetaan kaikki positiivisella energialla
vastaan.

Päivittelen varmasti vielä ennen juhannuksen koittoa.

Love Carol♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comments for me(: