sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Sleep


Proteiinia. Keskitän huomioni siihen mitä syön. Syön proteiinia tästä päivästä lähtien ja Paljon.
Tiedän että muilla on mennyt usko siihen että laihtuisin, mutta minulla ei. En anna kaiken uurastuksen jälkeen kaiken kadota kuin savuna ilmaan.


Uskon että kuntoni on parempi kuin koskaan ennen. Jaksan tehdä viisi minuttia jalkakyykkyjä ja kymmeniä kymmeniä vatsalihasliikkeitä eikä minulle tule edes hiki.

Tahtoisin jonkun lohduttavan ja sanovan että kyllä sinä pääset tavoitteesi. Tahtoisin jonkun tukevan ja kannustavan kun oma usko loppuu.


J:ltä en ole kannustusta saanut pitkään aikaan urheiluun. Tiedän että hän ei usko että koskaan saavutan sitä mitä haluan. Haluaisin huutaa hänelle että älä puutu minun elämääni ja riko unelmiltani siipiä nälvivillä sanoillasi, mutta olen vain hiljaa ja nielen sanat jotka satuttavat minua hänen tietämättään.
Ehkä J pelkää että kaikki saattaa muuttua. Ehkä hän haluaa pitää minut pullukkana ettei hänen tarvitse pelätä että joku veisi minut häneltä.


Nukuin pitkään. Melkein liikaa, mutta se teki vain hyvää. Lihakset tarvitsevat tämän päivän levon.
Selkä tuntuu paljon paremmalta kuin eilen. Pohkeet on hieman jumissa mutta eiköhän huomenna ole taas kuntoilun vuoro. Lepopäivän jälkeen saan ehkä enemmän taas treenistä irti(:

Leppoisaa suunnuntaita everybody ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille<3

7 kommenttia:

  1. Sä kyllä pystyt siihen! Sulla on loistava tahdonvoima ja sun postaukset tsemppaa muakin liikkumaan :)

    Jos sulla on mittanauha niin olisi kiva tietää, että mitkä sun mitat on? Painohan ei ole kaikkeista tärkein ja mä olen varma, että jos lopettaisit nyt liikunnan ja söisit vähän niin sun paino laskisi hetkessä muutamalla kilolla :)
    Älä stressaa, mä olen varma että sulla on jo nyt loistava kunto ja sun kroppa on hyvän kiinteä.

    VastaaPoista
  2. tiedän ton depisvaiheen kun tuntuu että paino junnaa tai jopa nousee vaikka mitä tekee ja tuntuu että tää jää tähän. mä saan tästä sun blogista silti ihan tajuttomasti tsemppiä jatkaa, mieti sitä hetkee kun ihmiset oikeesti tajuaa sen että oot laihtunu ja kiinteytyny toosi paljon. siinä kohtaa mä ainakin koen valoittaneeni mount everestin ja vetäneeni kaikkia epäilijöitä turpaan. halusin siis vaan toivottaa tsemppiä koska tiedän että pystyt tähän! :)

    VastaaPoista
  3. Älä anna kenenkään lannistaa sua!!!:) Pääasia,että uskot ite ittees!

    Varmasti pääset tavotteesesi!

    VastaaPoista
  4. Täytyy vain jaksaa uskoa itseesä ja tiedostaa kykenevässä. tsemppiä!

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, kiitos kaikille<3
    Lauren: ensi viikolla laittelen mittoja tänne(:

    VastaaPoista
  6. Hyvä kun lepäsit<3

    Sä tuut saavuttamaan vaikka mitä vielä, kunhan et kadota uskoa itseesi.
    Kesäänkin on vielä useampi kuukausi, katsotaan vaan miten loistat silloin! Oot kuule auringosta seuraava (:

    VastaaPoista

Comments for me(: