perjantai 4. heinäkuuta 2014

huoh

Pas¨¨ käynyt vaa'alla.

En halunnut kohdata sitä tosiasiaa mitä painan.
Raukka olin tänään- tiedetään.

Tässä istun viinilasi kädessä ja ihmettelen mailmaa.
Ja omaa kehonkuvaani. Välillä se on parempi,
tällä hetkellä huono. Itsetunnon kursille joutaisin
tässä vaiheessa.

Nyt ymmärrän sen, että koko loppuelämäni mulle
tulee merkitsemään se, paljon painan. Ei se, paljon
painan vaan mitä pidän peilin katsoessa.

Olen olettanut että ehkä enemmän olen hellittänyt
kuin olen kuvitellut omasuhteeni vartalooni.

Ikää on jo sen verran, että vastavalnustuneet,
18- 20 vuotiaiden rinnalla tunnen itseni vanhaksi.

Siihen liittyy jo se, mitä kaikkea on elämässä kokenut
tai joutunut kokemaan. Vähättelemättä sitä seikkaa
että jotkut on joutunut täällä Suomessa paljon pahempia
asioita kuin minä. Sen haluan korostaa huutomerkein.

Hyvää viikonloppua rakkaat, pysytään pystyssä
ja jos kaadutaan niin noustaan aina ylös♥

Love Carol

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comments for me(: