maanantai 18. elokuuta 2014

elokuun maanantai

 Olen täällä.. täällä taas!

Nyt saan jotain tekstiä ehkä aikaan.!
Vaaka kertoi aamulukeman monen viikon
tauon jälkeen lukemaksi 61,2kg.

En ole katsonut yhtään mitä lappaan suuhuni.
Olen juonut oluen, lasillisen viiniä tai siiderin
ja syönyt pizzan kun on siltä tuntunut
niin sikäli eihän tuo ole järkyttävä lukema...?

Olen tavannut erään miehen. Hänestä vartaloni on
kaunis ja kun olen maininnut että kiloja pitäisi saada
pois jokunen niin on eri mieltä, ehkä vähän lisääkin
voisi olla painoa..ei, se ei saa nousta.

Ulkoisesta habituksestani hän tykkää, myös siitä
sisäisestä puolesta tietenkin. En tiedä tuleeko tästä
mitään koskaan sen vakavampaa mutta kelpaan
sellaisena kuin olen. Edes joskus asia on näin.

Aika näyttää..

Sweet Dreams♥
Love Carol

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comments for me(: