perjantai 6. tammikuuta 2012


Hei kaikille!

Mielessäni on vain laihdutus- ajatukseni ovat hetken muualla ja sitten jo mietin miten saan painoni putoamaan. Ärsyttää kun en hallitse ajatuksiani, onko muilla ajatukset ja mietteet painonpudotuksessa?

 Ostin Allevo jauheita- aion korvata osan aterioistani jauhepusseilla ja ajattelin syödä paljon hedelmiä lisäksi.

En tiedä miten suoriudun viikonlopusta kun houkutuksia tulee kokoa ajan vastaan. Vähän jännittää miten onnistun väistämään herkut ja vetämään omia litkuja:)


Suunnitelmissa on lähteä tänään miehen kanssa ulos ehkä syömään- ja sitten muutamalle jonnekin. Kaloreita tulee varmasti juomista joten yritän syödä maltilla. Kokonaan en voi ruokaa sivuttaa ettei tule huonoa oloa alkoholista. Liikaa en meinaa juoda, hissukseen muutaman.

Tunnen itseni jotenkin ei niin- hyvännäköiseksi. Illaksi pitäisi valita vaatteet mutta tuntuu että kaikki puristaa kiristää tai on muuten vain ei sopivaa päälle. Ennen iltaa olen vaihtanut mielipiteeni sataaan kertaan mikä olisi hyvä asukokonaisuus.

Tekisi niin mieli värjätä hiukset aivan toisen värisiksi kuin ne ovat nyt, mutta pelkään ettei väri sopisi minulle ja tulisin heti katumapäälle. Nuoruudessa tein niin monta virhettä värivalinnan suhteen joita olen katunut- ja olen tullut niistä kokemuksista todella varovaiseksi millä värillä värjään hiukseni. Onko muilla kamalia kokemuksia hiustenvärjäyksestä?

Mukavaa viikonloppua ihanat♥

Love Carol 

3 kommenttia:

  1. Kiva kuulla susta taas! Tuttu tunne mullekin toi, että vaatteet puristaa ja mikään ei näytä hyvältä. Pitäisi niin päästä takaisin vähintäänkin entisiin mittoihin, mieluummin pudottaa kokonaiset 10 kg.

    VastaaPoista
  2. Ite oon kokeillu tukassa mustaa, punaista ja pinkkiäkin on ollut :---D Vaaleat on ollu lapsuuden ajan ja siihen väriin myös aina palaan ja nyt onkin aika vaaleat hiukset. Ikinä en oo katunu värjäyksiä, mut aina käy niin että noin 10 kk päästä värjäyksestä alkaa kyllästyttää ja blondaan. Ruskeeta mulla ei oo ikinä ollu, tiiän ettei se sopis mulle ollenkaan :D Mustakin oli vähä liian synkkä mulle kun oon niin vaalee. Mut jos jotain piristystä haluais niin raidat ois varmaa kivat sulle :) Niitten tekeminen ei rasitakaan hiuksia samalla tavalla ku kokovärjäys.

    VastaaPoista
  3. Aksu: kiitos!tosi ärsyttävää kun vaatteet ei tunnu mahtuvan:/

    Olivia: Raidat.. voisi kuullostaa hyvälle:)

    VastaaPoista

Comments for me(: