sunnuntai 20. toukokuuta 2012



Ei käynyt Suomelle hyvin.. ei.. Nooh, hopea on hävitty ja pronssi voitettu:) Jännittää jo valmiiksi iltapäivän peli.


Heräsin tänään jo anivarhain kun eilen tuli nukuttua koko ilta. Viimeinen lepopäivä enne töitä taas.


En tiedä mikä minua rassaa- suhde mieheeni, kun hän on joka suupalaa vahtimassa. Ehkä hän on (oikeesti!) kyllästynyt ulkomuotooni ja haluaa muutosta ulkonäkööni. Kenenkään ukonrutaleen takia en halua (enhän?) muutosta vaan itseni vuoksi. Tietysti haluann hyväksyntää tiettyyn pisteeseen asti mutta välillä tuntuu siltä ettei mies näe minua samalla tavalla kuin ennen. Tai jos faktoja lyödään pöytään niin eihän hän näekään..


Pitää ihan oikeasti laittaa asiat tärkeysjärjestykseen- olenhan oman elämäni tärkein ihminen ja tehdä niinkuin hyvälle tuntuu.


Siinä muutama tämän päivän ajatus, huomenisiin:)

Love Carol<3

2 kommenttia:

  1. Mitä jos toi onkin miehesi tapa kannustaa sua laihtumaan. Jospa se ajattelee, että sulla on paha olo nykyisessä kropassasi ja että sä olet tyytymätön itseesi, ja sitten haluaa auttaa - ehkä vähän väärällä tavalla kylläkin.

    Mutta joo, mä tiedän miten ärsyttävää tollanen voi olla. Mäkin aina selitän sitä, miten pitäisi laihtua ja millainen mä haluaisin olla. Siihen tyttöystäväni yleensä kommentoi arvostelemalla mun entisiä epäonnistuneita laihiksiani. Salille se ei mun kanssa lähde tai muutenkaan tee mitään, mistä olisi oikeasti hyötyä.

    VastaaPoista
  2. Varmaankin se on miehen tapa kannustaa..

    Tyytymätön olen voi kyllä:) Me onnistutaan varmasti, siitä menen takuuseen! ei saisi aina epäonnistumisia mainita.. siitä ei tule laisinkaan hyvä mieli. Toisen pitäisi konkreettisesti lähteä projektiin mukaan niin varmasti tulee tuloksia.

    VastaaPoista

Comments for me(: