lauantai 2. heinäkuuta 2011

Sano miksi aika jähmettyy


60.8kg. Ei näin, ei tällä tavalla. Olen lipsumassa aikaisempaan elämääni. Syön näköjään mitä sattuu ja sen nyt kyllä huomaa. Päiväunien jälkeen ei edes kissaa kerkeä sanoa, saatika avata silmiä kun minä olen keksipaketin kimpussa.

Huomisen lepään ilman ajatuksiani ja maanantaina on uuden aloituksen (taas vaihteeksi) aika. Jokin tähän kaikkeen on syynä- ehkä olen yksinkertaisesti kyllästynyt laihduttamaan enkä välitä siitä että tavoitetut etapit häviävät tuhkana tuuleen.

Välitän siitä liikaakin- olen sanonut sen itselleni ääneen. Nostan pääni pystyyn kohti tulevaan, minä päätän itse siitä miten paljon haluan painaa.

Sweet Dreams,

Love Carol

2 kommenttia:

  1. Mä niin tiedän ton fiiliksen :( ..mitäs jos vaan keskittyisit pitämään painon noissa lukemissa niin kauan et motivaatiota lisälaihduttamiselle löytyy taas? Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  2. Motivaatiota etsitään kovasti! En millään haluaisi jättää projektia "jäihin" vaan jatkaa eteenpäin. Tsemppiä sinne myös<3

    VastaaPoista

Comments for me(: