keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Iltaa!


Päivä on mennyt ilman liikuntaa enkä sitä päivään edes kaivannutkaan. Huomenna pitäisi kuitenkin jotakin tehdä ettei ihan makailuksi mene(:


Peruskulutuksen energia: 1700  
Ravinnosta saatu energia: 1200 
Päivän energiavaje: -500


Olen miettinyt tavoitteitani ja sitä minkälaiseen tulokseen haluan kesäkuun loppuun mennessä. Kesäkuun lopussa jos mitenkään olisi mahdollista, paino voisi olla 57kg. Mahdotonta se ei ole mutta hurjaa itsekuria pitäisi silloin löytyä. Ja liikuntaa saisi aika paljon olla ohjelmassa (tai ainankin enemmän kuin minulla tällä hetkellä).





Olen välillä kamalan hysteerinen tuon painon suhteen (siksi että pelkään sen nousevan), toivon että joskus koittaa se aika kun ei tarvitse useaa kertaa viikossa katsoa painoa- mutta tällä hetkellä minun painonpudotuksestani ei tulisi mitään jos en voi tarkistaa että oikea suunta pysyy, sekä se että voin laskea kalorit. Olen erittäin perso ruoalle ja aikaisemmin söin kun ei ollut muutakaan tekemistä. Vatsani on aukoton pohja johon mahtuu aika paljon sapuskaa(: Vanhemmat lukijani ehkä muistavat sen että olen luonteeltani tunnesyöjä ja jääkaapin ovi on käynyt aika ahkeraa varsinkin öisin ennen laihdutuksen aloittamista.

Tänään tuli sellainen tunne että olisin halunnut piristää itseäni syömisellä, mutta vaihdoin ruoan pelkkään kahviin ja alakulo poistuikin onneksi nopeasti eikä mennyt syömisen puolelle. Uskon että jatkossakin tulee paljon tilanteita missä vanha kuvio yrittää toistaa itseään uudestaan ja uudestaan.

Pitkänä kotiläksynä opettelen tunnistamaan tunnesyömisen ja oikean nälän ja miten hallitsisin tilanteen.. Olisikin se niin helppoa kuin kuulostaa(:

Love Carol

1 kommentti:

  1. ei se mitään vaikkei joka päivä liikkuiskaan, kyllä sä sen painon silti saat putoomaan :)tunnesyöminen ja mielihalut on mullakin nykyään se isoin ongelma.. nyt on helpompaa kun ei ole rahaa edes ostaa mitään! miksi subilla täytyy tällä viikolla olla mainoskatojen kohdalla haribo-mainos? mun lempikarkkeja :(
    tsemppiä rakas <3

    -fattie, en vieläkään pysty kommentoimaan kirjautuneena :/

    VastaaPoista

Comments for me(: