tiistai 7. kesäkuuta 2011

Oho



Punnitus on suoritettu: 59.4kg. Ihanaa että ei enää kuusikymmentä. Nyt kerään kaikki voimani että suunta olisi vain alaspäin. Aikaisemmin olen tämän päivän painon saavuttanut mutta sitten paino on siitä vain taas noussut.

Liikuntapäivä on tänään! Hyötyliikuntaa saan mukavasti asioiden hoitelusta ja menen töiden jälkeen taas kuntosalille.

Ja hei! Meitä on tullut ihanasti lisää♥ Toivottavasti saisin pidettyä asiat edes jotenkin mielenkiintoisena että päivitykset ei olisi aivan kamalaa luettavaa (ja ne jaksaisi vielä lukaista läpi:)

Minua motivoi aina Suurin pudottaja niin kovasti ja aina heti jakson katsottua tekee niin kovasti mieli kuntoilla. Sarjan tunnari on aivan ihana ja joskus jos en jaksa lähteä liikkumaan, kuuntelen vain tunnusmusiikin niin sitten ole taas täynnä energiaa!



Ihanaa päivää kaikille<3

Love Carol

2 kommenttia:

  1. Kieltämättä aika motivoiva tunnari, vaikka eniten mua motivoi Jillian. Voi kun saisin itselleni sellaisen valmentajan :)

    Onnittelut vielä painonpudotuksesta!
    -Aksu-

    VastaaPoista
  2. Mua motivoi mm. sun asenne ja jo ohitetut tavoitteet :D ja mun uus juoksu/kävelykello kans, ihanaa statistiikkaa! aurinkoista päivää <3

    VastaaPoista

Comments for me(: