sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Kysymys


Anonyymin kysymys tuntui sellaiselta että haluan vastata siihen postauksessa:

"Haluaisin kysyä sellasta kysymystä, että onko sun poikaystävä kommentoinut jotenkin sun laihtumisesta? :) Entä onko sukulaiset ja ystävät huomanneet sen? Itse kun laihdutin, niin moni puhui ns. selän takana, että onpa toi laihtunu ihan selvästi. Ite sitä eroa ei niin hyvin huomaa kun joka päivä peilistä katsoo se sama plösö, olin sitten kuinka painava tai en:) "

Poikaystävä on kommentoinut asiaa ja on sanonut miten paljon olen laihtunut. Aika vähän hän kuitenkin asiasta sanoo, ehkä hän ei halua että "ylpistyn" asiasta tai jotakin sellaista. Minulla on oma tavoite minkä verran haluan painaa joten en kamalasti välitä mitä muut sanoo asiaan. Äiti on kovasti maininnut laihtumisestani ja on iloinen miten paljon parempi minun on nyt olla. Yksi ystävä mainitsi muutama päivä sitten miten kamalasti olen laihtunut, muutama satunnainen tuttu myöskin on sanonut minun laihtuneeni paljon. Aika lailla kaikki ovat sitä mieltä ettei minun tarvitsisi enää laihduttaa. Selän takana puhumisesta en tosiaankaan tiedä mitään:)

Tiedän että olen aika hoikka tällä hetkellä, nyt keskitynkin ongelmakohtiini, jotka ovat varsinkin reidet. Pelkkä kiinteytys ei vain niille riitä vaan painon vielä vähän laskettua alkavat ne toivottavasti vielä kaventumaan sopusuhtaisiksi muuhun vartalonosiini nähden.

Mukavaa sunnuntaita kaikille<3

Love Carol

3 kommenttia:

  1. Yleensä se on ihanaa kun ulkopuoliset huomaa laihtumisen, tulee fiilis ettei ole tullut pakerrettua turhaan :) ja kuka nyt ei kehuja haluisi.. :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on nyt paino jumittunut, mutta hylkäsinkin puntarin ja otin esiin mittanauhan. Se kertoo paremmin minulle :)

    VastaaPoista
  3. Nessa: kyllä se hyvälle tuntuu:)

    Ansku: Mittanauha kertoo yleensä paljon enemmän kuin vaaka minkä olen itse myös huomannut!

    VastaaPoista

Comments for me(: