maanantai 6. kesäkuuta 2011

Welcome to my world


Ravinnosta saatu energia: 1100 kcal
Liikunnalla kulutettu energia: -320 kcal
Peruskulutuksen energia: 1700 kcal
Päivän energiavaje: -920 kcal

Kuntosalia oli siis tänään 40min ohjelmassa, keskisyke 141 ja huippusyke 167. Kuntosalilla ohjelmassa oli:

Jalkaprässi, pakararutistus, polvenkoukistaja, soutua, ylämäkeen kävelyä kilometri, reiden lähentäjä ja loitontaja, ylätalja sekä 5- 8kg käsipainot.

Hieman lyhyehköksi jäi treeni mutta tämä viikko on vasta alkanut joten muutama kerta ainankin tulee vielä salilla käytyä.



Kesä on jo menossa ja minä vain junnaan painoni kanssa eikä suostu laskemaan. Siksi huomenna kalorimäärä pysyy varmaankin jossain tuhannen tietämillä että jotain tapahtuisi. En millään haluaisi tietää painoa koska en haluaisi motivaation menevän ihan kokonaan, mutta olen liian utelias pysymään puntariröttelöstäni erossa.

Mutta mutta, meinasin julkaista bogiin kuvaa itsestäni mutta nyt joudutte odottamaan. Julkaisukelvottomia kuvia vain tuli vatsani takia- (tiedän että päivän syömiset ja varsinkin juomiset (vesi) hölsyy vatsassa), ei mitään sen ihmeempää mutta silti jätän kuvaukset toiselle päivälle oman mielenrauhani vuoksi:)

Sweet Dreams<3

Love Carol

2 kommenttia:

  1. Voi että, mä olen kyl jo aika utelias näkemään miltä näytät. Ja jotenkin olen ihan varma että näytät tosi hyvältä mutta olet kovin itsekriittinen :)

    VastaaPoista
  2. Jos paino junnaa paikallaan niin kannattaa varmaan nostella kaloreita eikä suinkaan laskea, musta tuntuu että noin pienillä kaloreilla olet todennäköisesti jo säästöliekillä :)

    VastaaPoista

Comments for me(: