tiistai 3. toukokuuta 2011

Haaveissainko


Päivä koossa, myös liikunnan osalta. Tein tänään 5-7kg käsipainoilla käsiä, soutua, kuntopyörää ja vatsaa ja pakaralihaksia.

Aikaa kului 1:15, keskisyke 120- huippusyke 157- ja -409 kcal. Olen tosi tyytyväinen että huippusyke ei kohonnut pilviin mikä kehittää peruskuntoa. Usein sykkeeni nousee todella korkealla joten tämä on hyvää vaihtelua keholle.

Ravinnosta saatu energia: 1100 kcal
Peruskulutuksen energia: 1800 kcal
Liikunnalla kulutettu energia: -409 kcal
Päivän energiavaje: -1109 kcal



Ensi viikolla minä painan 60kg. Muuta vaihtoehtoa en anna nyt itselleni. Liian raaka ei saa itselleen olla mutta olen löysäillyt muutaman viikon niin se loppuu nyt. Haluan kiljua ja pomppia riemusta että olisin niin lähellä lopputavoitepainoani 57- 58kg.

Mutta tänään vain haaveissani,

Love Carol

4 kommenttia:

  1. toivottavasti uskallat pian laittaa myös kuvaa! :)

    VastaaPoista
  2. Minä toivon ihan sitä samaa että uskallan pian;)

    VastaaPoista
  3. Noilla aerobisilla laitteilla salilla saa tosiaan sykkeen helposti kohoamaan, tosin maanantaina kun tein uutta jalkatreeniäni salilla syke nousi lihaskuntoliikkeiden aikana jo sinne 150. Ihan hyvä saavutus sinänsä, yleensä pelkän lihaskuntotreenin keskisyke on mulla joku vähän päälle 120, vaikka tekisin mitä.

    Kuvaa ois tosiaan kiva nähdä! :)

    VastaaPoista
  4. Kun vaihtelee noita sykkeitä (aina tosin se ei ole helppoa) niin hyvää tulee:)

    Kuvaa.. vartalosta kyllä mutta pään jätän sitten piiloon:D

    VastaaPoista

Comments for me(: