sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Hmm


Tuntuu että olen liian lepsu laihdutuksessa vaikka olenkin nyt sen kanssa tosissani. Eheei- mitään en ole laskenut niinkuin olin suunnitellut ja huomenna se varmaan näkyy painossakin. Toisaalta turha jossitella kun huomenna voin olla viisaampi asian suhteen.

Äitienpäiväkakut jäi kyllä syömättä mutta muuten olen syönyt hyvin ja aika monipuolisesti. Vettä olen juonut todella paljon ja toivon että nesteet lähtee kiertämään.

Huomenna alkaa tehoviikko ja kuntoilua paljon. Lonkkaa ei vedellä samalla lailla kuin nyt (tänään olisin halunnut harrastaa liikuntaa mutta vieraassa ympäristössä päätin jättää väliin).

Viikonloppu ohi ja taas pitäisi alkaa valmistautumaan uuteen työpäivään. Viikonloput häviää aina kuin itsestään!

Ihanaa iltaa ihanat<3

Love Carol

1 kommentti:

  1. Mulla mennyt viikonloppu herkutellessa, on ollut niin pljon juhlia. Odotettavissa voi siis olla ettei paino nyt putoa, mutta kunhan ei nousekaan. Lenkillä kävin kyllä viikonloppunakin ahkerasti.

    Mukavaa alkavaa viikkoa!!!

    VastaaPoista

Comments for me(: