tiistai 24. toukokuuta 2011

No niin


Paino 60.2kg. Nyt en anna paino nousta yhtään. Vettä join illalla melkein kaksi litraa että nesteet lähtevät kiertämään. Tänään teen samoin (en ole moneen päivään muistanut juoda tarpeeksi). Odotan niin kovasti että kilon saisin tällä viikolla vielä pois. Uskokaa tai älkää, haluan ja painan 59x kg sunnuntaihin mennessä:) Monet sanovat että ensimmäiset kymmenen kiloa lähtevät helposti ja sitten se on yhtä taistelua loppukilojen kanssa.

Lämpöä on tänään vielä sen verran että lepopäivä tuli. Kaupassa ruokaostokset käyn ainoastaan tekemässä ja yritän saada itseni kuntoon huomiseksi. Liikuntaa kaipaan todella kovasti (en pelkästään sen vuoksi että laihdutan) vaan sitä hyvää oloa mikä raskaasta tai vähän kevyemmästäkin liikunnasta tulee.

Tänään ruokalistalla on proteiinipirtelöä, rahkaa ja lihana kanaa tai kalaa. Voisin laittaa blogiin omat kokemukseni proteiinipirtelöistä joita olen juonut ja joita silloin tällöin vieläkin käytän.

Ihanaa päivää kaikille:)

Love Carol

3 kommenttia:

  1. Toi on kyllä ärsyä kun on saavuttanut jonkun kilolukeman ja sitten paino nousee. Noilla sun metodeilla se ei voi muuta kuin pian laskea.
    blogissani on sulle kauneushaaste:)

    VastaaPoista
  2. HURJASTI TSEMPPIÄ! Mä uskon suhun 100% et pääset sunnuntaiksi 59x painoon :) mullakii on sujunu ihan hyvin ja oon hieman hoikistunu siitä mitä jouduin wanhojen mekkoon laihduttamaan. Mulla on vielä matkaa, mutta oon nyt täydellisessä vireessä :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos! ihanaa kuulla että siellä sujuu hyvin! Paljon tsemppiä myös sinne ja mukavaa kuulla sinustakin välillä<3

    VastaaPoista

Comments for me(: