perjantai 20. toukokuuta 2011

Plan


Siirsin vaa'an käynnin huomiselle koska ravasin sillä myös eilen.

Nyt tuntuu laihdutus kamalan hitaalta, mutta jotenkuten se sujuu kaikesta huolimatta. Haluan painaa 56kg kesäkuun loppuun mennessä ja vauhtia laitetaan asiaan heti maanantaina. Onneksi nyt on vasta perjantai joten tasalukuun saatan keretä sunnuntaihin mennessä.

Liikuntaa tulee ensi viikolla myös enemmän, ruokavaliosta karsin kaiken ylimääräiset hiilarit, sokerit ja lisään paljon proteiinia. Haluan treenata painoilla käsiä, juosta ja tehdä lihaskuntoa ryhmäliikuntatunneilla.


Tänään yritän pitää kalorit 1000- 1200:ssa jotta kalorivajetta tulisi edes vähän.

Pitäisi vielä tällä viikolla etsiä uusia hyviä treenibiisejä antamaan virtaa kuntosalille. Mitkä ovat sinun suosikkejasi? kaikki ehdotukset otan avosylin vastaan. En itse ole kamalan hyvä löytämään vanhoja/ uusia hyviä, kuuntelen paljon eri tyylilajeja, tykkään aika paljon kaikenlaisesta musiikista:)!

Ihanaa viikonloppua ihanat<3

Love Carol

4 kommenttia:

  1. Mulla ei ole mitään suosikkibiisejä sillä olen kans huono etsimään ja löytämään niitä mutta sellanen periaate mulla on että kuntosalitreenissä kuuntelen rauhallista etten lähde musiikin mukaan riuhtomaan ja unohdan sen supertärkeän palatusvaiheen. Lenkillä sensijaan vauhdikas musiikki on omiaan!

    VastaaPoista
  2. shontelle-perfect nightmare !!

    VastaaPoista
  3. Ansku: mulla välillä käy juuri riuhtomista musiikin tahtiin ja välillä saa ihan toppuutella itseäni:)

    Anonyymi: voi miten ihana biisi!

    VastaaPoista
  4. Mikään ei voi olla kannustavampi biisi salille ku Cheekin JippiKayJei, etenki jos on nähny sen musavideon! :P
    Ja sit jollain tosi huvittavalla tavalla myös Lord Estin Keho on mun temppeli on aika treenibiisi, vaikkei ehkä kuulu mun lemppariartisteihin... :D
    Ainiin ja tietysti Chris Brownin Yeah 3x, en selviä nykysin salilla ilman sitä:))

    VastaaPoista

Comments for me(: