perjantai 18. helmikuuta 2011

Angry


Inhottavaa yrittää keksiä vähällä rahalla hyvää- vähäkalorista ruokaa. Mielikuvitus ruokajutuissa minulla on hylättyä tasoa. Vettä tulee hanasta, sillä pärjää. Söisin aivan uskomattoman hyvin ja terveellisesti jos olisin rikas. Tai rehellisesti sanottuna laittaisin jonkun muun tekemään sen minulle. Ruoka maksaa tällä hetkellä aivan kamalasti- joten iloitkaa te jotka voitte syödä sitä maksutta. Hedelmien, vihanneksien ja kalan kilohinta on nyt huipussaan ja isot herrat tienaa paljon rahaa- ja minä en paskapalkalla.

Olen joskus ehkä kertonut teille mielipiteeni naisista jotka tulevat kuntosalille täysissä sotamaalauksissa. What? Itse pidän ja otan aina kunnon hien pintaan jokaisella reissulla. Jonkin sortin esiintymisen halua varsinkin näillä nuorilla tytöillä tuntuu löytyvän, vähän käydään keikistelemässä ja sitten poistutaan paikalta.

Tekisi mieli huutaa että peskää kasvonne hyvät naiset, sydämmeni itkee verta vuoksenne! Minulle tulee tosi ällö olo jos en peseydy treenin jälkeen. Nämä naiset laittavat vain lisää pakkelia naamaan ja vähän deodoranttia entisten hikilaikkujen tilalle.
Olen huomannut myös sen että suurin osa naisista ei käy peseytymässä mitenkään tultuaan esim. jumpasta.
Ok käydä kotonakin suihkussa mutta minä haluan tuoksua hyvälle ja heti.


Liikunta oli tänään matalasykkeisempää kuin yleensä (ja oli ihanaa kun verrataan esim juoksuun):

  • Pyöräily 30min (ulkona)
  • Rintarutistus
  • Rintapunnerrus
  • Alatalja
  • Soutulaite
  • Vibralaite
  • Pakararutistus
  • 5kg käsipainot
  • Kävelyä ylmäkeen 2km
Sykkeet: 129- 159.

En ole aivan satavarma tämän päivän peruskulutuksen energiaa mutta laskin sen alhaisimman mukaan varmuuden vuoksi.
Ja sitten numeroita:

Peruskulutuksen energia: 1800
Syöty: 1050 kaloria
Kulutetut kalorit: -596
Päivän energiavaje: -1346

Hiilihydraatit: 535kcal  128.2g  (51%)
Rasva: 186kcal  19.8g (18%)
Proteiini: 330kcal  79.3g (31%)

Proteiinia ihan ok, tietysti mitä enemmän, sitä aina parempi(:


Pelkään aivan kamalasti mitä vaaka sanoo huomenna. Menen syvimpään maanrakoon jos mitään ei ole tapahtunut (Ukin sairaskohtauksen ja leikkauspäivänä en mitenkään katsonut syömisiä) mutta se on pientä kaiken muun rinnalla.

Huomenna on tiedossa lepoa. (Jalat on vähän jumissa viimeisimmän jumpan jäljiltä ja tänään polkiessa pyörää vaihteita ei voinut vaihtaa ja kaikki matkat poljin suurimmalla vastuksella kun olivat niin jäässä. Shit.

Tälle kertaa ei muuta(:

Ihanaa rauhallista viikonloppua kaikille<3

Sweet Drams, love Carol

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä. :) Mä oon kanssa pohtinut näitä salille meikkajia. Ehkä ne on aina sen näköisiä. :D Itekin kyllä usein jää meikit naamaan kun jostain menee suoraan salille. Sillon on kyllä fiilis, että kaikki tuijottaa. :) Käy kattoo mun blogi, saat ehkä vertaistukea.

    VastaaPoista
  2. niin totta toi ruoan hinta ! itse söisin niin mielelläni pelkkää luomua ja säilöntäaineetonta, tuoretta ruokaa, mutta noilla hinnoilla ja tällä budjetilla se on mahdotonta.. aika surullista, että joissain kaupoissa kahden omenan hinnalla saa paketin myrkkykaasuihin pakattuja jauhelihapihvejä.. puuro sentään on halpaa :)
    iso kiitos halauksesta, se tuli enemmän kuin tarpeeseen <3

    VastaaPoista

Comments for me(: