sunnuntai 27. helmikuuta 2011

My Dream


Pahoin pelkään että joudun huomenna pettymään mennessäni vaa'alle. Pelkään nimittäin sitä että kehoni on mennyt säästöliekille hyvin väisen kalorinsaannin vuoksi. Pullamössömäinen olo ja väsyttää.

Tänään ei tullut liikuttua nimeksikään mutta toivon että huomenna asia korjaantuu. Jos paino lähtisi kuitenkin jossain vaiheessa ensi viikkoa vähän putoamaan.


Katsokaa nyt noita jalkoja! tuollaiset reidet minä haluan ehdottomasti. Ei liian ruikut eikä paksut, juuri minun  makuuni täydelliset.

Sweet Dreams, 
Love Carol

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä sinulle! Kuinka pitkä muuten olet?

    VastaaPoista
  2. tollaset jalat on kyllä ihanat :)

    VastaaPoista
  3. voi että nuohan on mun reidet :D tai mun reidet näyttää kyllä tolta ku seisoo ja heti ku istuu sillee nii kyllä levenee, tiiät varmaa. eikä mun jalat tuu ikinä olemaan noin ruskeet, aina maidonvalkeat. se niistä täydellisistä reisistä..
    On mun jalkoja kyllä laihoiks sanottu mutta maha ja vyötärö tuntuu olevan kaikkee muuta. ja muuten hyvä tuo sun muistutus siitä että kroppa menee säästöliekille kun saa liian vähän kaloreita ! ja sitte ku alkaa taas syödä niin kiloja ropisee takasi kovaa vauhtia vaikka ois päässytkin vähän laihtumaan. ja korkojen kera.

    VastaaPoista

Comments for me(: