tiistai 15. helmikuuta 2011

I don´t need extra calories





Tekee mieli syödä ja syödä. Ahmia. Mutta sen sijaan poltan tupakan ja juon kahvini kylmänä. Ja poltan taas tupakan. Sitten ahmimishimo lähtee kun ajattelen jotakin muuta.

Olen tunnesyöjä. Silloin kun olen onnellinen, ei ruoka ole mielessä, mutta sitten kun olen murheissani- jääkaapin ovi käy taukoamatta. Taistelen hampaat irvessä etten lankea(: Tosin kotonta ei löydy mitään sellaista jonka takia pitäisi olla huono omatunto.


Ruokakaupasta ostin paljon hyvää ja terveellistä jolla pitäisi saada paino laskemaan. Porkkanoita, salaattia, tomaattia, kurkkua, tonnikalaa, maitorahkaa, mehukeittoa, omenoita, satsumia, pakastemarjoja, rasvatonta maitoa ja rasvatonta jogurttia. Hyllyile jäi kaikki ihanat suklaat. Nyt ei ole minun aikana syödä niitä.

Uskottelen salaa itselleni aina että tarvitsen enemmän energiaa ruoasta vaikka se ei todellakaan ole niin. Paino pysyy samana jos en muuta ruokailutottumuksiani. Vaikeampaa minulle on syödä terveellistä ruokaa tarpeeksi vähän kuin että pitäisi liikuntaa lisätä (syön kaikin puolin aika terveellisesti mutta liikaa!)



Kuntolaitoksessa tuli pyörähdettyä tunnin verran.
  • Juosten matkaa tuli 5km
  • Kävellen 2km
  • Venyttelyt
  • Kulutetut kalorit -623
  • Keskisyke 148
  • Huippusyke 175.
Tähän mennessä on syöty 733 kaloria (tonnikalasalaattia, puuroa marjoilla, jogurttia soijarouheella).
Kalorivajetta on -1768 mutta noin isoksi se ei jää, iltapalalla syön vielä varmasti hyvin(:

Ja kiitos kaikille viime kyselyyn osallistuneille, ihanaa että muilta löytyy uskoa (enemmän kuin minulla) projektiini, kiitos ihanat♥

Huomenna taas jumpataan silavaa pois!

Sweet Dreams,
Love, Carol

Ps. Vaarilla kaikki hyvin<3

3 kommenttia:

  1. vitsi ku haluisin niiin paljon ite päättää, mitä mä syön... se olis oikeesti niin ihanaa, vois ostaa vaan just jotai raejuustoo, rasvatont jugurttii, rahkaa, marjoi ym...

    tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Olen palkinnut sinut Stylish blogger awardilla, sinun pitää kertoa itsestäsi 7 asiaa ja antaa palkinto eteenpäin enintään 15 henkilölle♥

    VastaaPoista
  3. Sirpale tuulessa: Sinäkin pääset varmasti vielä tekemään omat valinnat ja päätökset(: ja kiitos!

    ApprehensiveFairy: Kiitos kovasti♥ tuossa vähän aikaisemmin olen sen jo tehnyt(:

    VastaaPoista

Comments for me(: