lauantai 26. helmikuuta 2011

S


Tänään ja huomenna on tarkoitus pitää alle 750 kalorit. Mitään terveellistä tuollainen kalorimäärä päivässä ei tietenkään ole mutta haluan vähän aineenvaihduntaa käännellä, väännellä ja vilkastuttaa (maanantaina syödään vähän enemmän). Kukaan ei jaksa kunnolla noin vähällä kalorimäärällä mutta tämä on vain väliaikaista(:

Tänään jää liikunnat kokonaan pois valitettavasti muiden kiireiden takia. Huomenna en välttämättä liiku myöskään, mutta viimeistään maanantaina poltetaan taas liikunnalla kaloreita.

Painon mittauksen vuoro on jälleen maanantaina heiniä.


Minulla oli eilen äärimmäisen hyvä olla. Haluan vaihta J:n kutsumanimeen S. Syykin siihen löytyy ja se on yksinkertaisesti vain se että hyvin useat kutsuvat kumppaniaan J:si. Haluan pitää S:n omanani ja erottaa sitä hiukan muista(:

S sanoi minun laihtuneen. En ole sitä aikaisemmin pahemmin kuullut sellaista häneltä. Enhän minä ole sillä tavalla laihtunut että sen huomaisi kaikki vaatteet päällä. Alusvaatteisillaan sen sitten saattaa huomata. Mutta haluan että se huomataan kaikki vaatteet päällä.
Käytiin S:n kanssa kaupungilla, vinoiltiin toisillemme ja välillä kadoksissa ollut hymykin löytyi. Ei ahdistanut ja puristanut rintaa, tuntui että voin jopa hengittää ilman että ajattelen koko ajan miten mahani pullottaa.

Odotan iltaa että voin käpertyä hänen turvalliseen kainaloonsa ja tuntea pehmeän silityksen hiuksillani. Tänään olen tyytyväinen itseeni, tyytyväisempi kuin pitkään aikaan. Sisäisesti. Aina kun olisin näin rauhallinen. Sisäinen rauha on minulle loppujen lopuksi tärkeämpi kuin ulkoinen. Ulkomuotona turhamaisuus ottaa minusta aina vain yliotteen, pitää puristuksissaan js vallassaan. Sitä hetkeä odottelen rauhallisin mielin, tänään olen onnellinen.

Love Carol

5 kommenttia:

Comments for me(: