torstai 17. maaliskuuta 2011

Kcal


Eilen en mitenkään jaksanut laskea ruokailuja. Yli 1800 ei kalorit kuitenkaan olleet. Voimia en niin paljon eiliseen treeniin ollutkaan niin kuin olin luullut.

Aikaa kului 1h 15min, -620 kcal, keskisyke 134 ja huippusyke 169.
Kävelyä 1km, juoksua 5,5km ja käsipainotreeni. Käsiä olisin halunnut tehdä enemmänkin mutta juoksu veti mehut aika tyhjäksi. Tänään yritän vähän paikata eilistä.

Laihduttamisen aloitettuani minusta tuntuu että koko ajan täytyy olla hieman "varpaillani". Ruokaa on joka paikassa ja maltti täytyy koko ajan mukana. Tarjouksesta saisi niin halvalla kaikkea kiellettyä (tekisi mieli jo senkin takia ostaa että säästyisi hieman rahaa). Kahvilla käydessäni tekisi mieli ottaa jotakin kahvin kaveriksi, mutta ei, en halua pilata sitä suuntaa johonka olen menossa.

Tietysti aina voi ottaa jotain hieman terveellisempää pullien ja kakun sijasta, mutta kaikissa kahviloissa ei edes ole sellaista mahdollisuutta. Minä menen helposti siihen lankaan että luulen jonkin olevan terveellistä (varsinkin jos näen siinä edes pilkahduksen salaatinlehteä), mutta sisältääkin hurjan määrän ylimääräisiä hiilaireita ja rasvoja kun kotona selvitän asiaa tietokonetta apuna käyttäen. Minä en oikein luota mihinkään sellaiseen sapuskaan jota en itse ole valmistanut (sitten vain jos nenän edessä olisi oikein lista ruoan ravintoarvoista).

Tälläistä pientä pähkäilyä tähän päivään:)

Love Carol

2 kommenttia:

  1. Minulla on vielä syömishäiriön jälkeen tuo, että olen hirveän varuillani ravintoloissa tai kahviloissa. Jotenkin on vaikeaa syödä vielä muiden tekemää ruokaa :/

    VastaaPoista
  2. Se ei tule varmastikaan olemaan helppoa jatkossakaan, rennosti pitäisi yrittää ja olla murehtimatta liikaa:)

    VastaaPoista

Comments for me(: