torstai 24. maaliskuuta 2011

The latest


Ravinnosta saatu energia: 1280 kcal
Peruskulutuksen energia: 1800 kcal
Liikunnalla kulutettu energia: -580 kcal
Päivän energiavvaje: - 1100

Huh, oli tosi vaikeaa lähteä kuntosalille mutta onneksi kuitenkin lähdin. Olisi kamalaa jos aina lähteminen ois näin vaikeaa ja hankalaa. Töiden jälkeen piristyin ja hyvä fiilis tuli heti kun aloin puntteja nostella:)

Käsipainot oli tänään 5 ja 6kg painoiset, treenasin paljon yläkroppaa, 1,5 km kävelin ja 3km juoksin. Koko juoksemisen ajan vahtasin sykemittaria koska haluan harjoittaa paljon matalalla sykkeellä (juoksemista). Keskisyke 128 ja huippusyke 159!  Juoksemisen keskisyke oli n. 140- 150. En muista olisiko koskaan jäänyt näin alhaiseksi. Treeniin kului 1:23.


Kämppä taas kamalassa kunnossa. Kivaa olisi jos viikonlopuksi olisi siistinä valmiiksi paikat. Ääh, mä olen ihan veltto nakki. Saanko liikaa valoa ja minusta tulee apaattinen? Hyh hyh!


Huomenna pitäisi käydä vaa'alla että onko mitään tapahtunut. Kyllä kyrsii jos ei.
Ja huomenna ajattelin vielä tehdä jotakin liikunnallista- sitten lauantaina ja sunnuntaina on ehkä vapari.
Tänään minusta on jotenkin tuntunut siltä että viikonloppuun mennessä en ole viikkotavoitteessani. Olisihan se perseestä mutta viimeistään ensi viikon keskiviikkona vaaka sanoo 65kg. Siitä ei luisteta mihinkään.

S kyseli tänään kovasti mitä toivon kohta tulevan syntymäpäivän kunniaksi. En ole osannut kaivata mitään enää useampaan vuoteen, onhan se kiva että jotenkin muistetaan, mutta minulle tärkeämpi asia on esimerksi joulun vietto perheen parissa kuin minun vuosilukemat.

Kurkkasin kiloklubissa edistystämistäni ja olin unohtanut ensimmäisen paino lukemani laittaa sivupalkkiin (jonka tänä vuonna olen merkinnyt painokseni) ja lisäsin sen nyt myös listalle.

Voisin joku päivä laittaa tänne käyttämistäni kosmetiikkatuotteista juttua (jos ketään miellyttäisi tieto niistä?).

Huomisiin♥

Love Carol

2 kommenttia:

  1. kyllä, kosmetiikkajuttua kehiin! :) ja tosi hienosti jaksat treenata ja tsempata !

    VastaaPoista
  2. Sä kyllä urheilet niin paljon !:) Oon iha kateellinen miten paljon jaksat nähdä vaivaa laihduttamisen takia!

    VastaaPoista

Comments for me(: